Plakati – najučinkovitejša metoda promocije
Plakati spadajo med najučinkovitejše metode za promocijo različnih dogodkov, izdelkov ali storitev. Ni pomembno, kako in kje si želite pritegniti pozornost, ali želite le predstaviti nove izdelke, ali pa mogoče obvestiti ljudi o posebnih ponudbah, ki jih ponujate. Obiščite spletno stran magma.si/tisk-plakatov in si zagotovite svoje plakate že danes.
Kakšni so najbolj učinkoviti plakati?
Da bi s plakati dosegli želen učinek, je pomembno, da so slednji dobro oblikovani. Za doseganje učinkovitosti je pomembno, da so na njih vse pomembne informacije, kot so npr. ime vašega podjetja, njegov logotip, storitve ali izdelki, ki jih ponujate, trenutne akcije ter privlačen slogan. Plakat vsebinsko ne sme biti preveč nasičen, zato je pomembno, da so pomembne informacije ločene od manj pomembnih. Vključeni morajo biti torej le tisti elementi, ki imajo največji smisel.
Naj vas ne skrbi, kako oblikovati plakat, kajti ekipa podjetja Magma Media d.o.o. vam bo z veseljem pomagala pri oblikovanju grafične podobe vaših plakatov. Lahko se pohvalijo s tem, da so pomembna medijska agencija, ki ima široko razširjeno mreže oglaševalskih lokacij in več uspešnih hčerinskih podjetij.
Pri izdelavi plakatov lahko izbirate med blueback papirjem in premaznim papirjem, ki omogočata obstojnost in kvaliteto tiska. Kar se tiče dimenzij oziroma velikosti plakatov, so na voljo različne standardne dimenzije, v primeru, da bi želeli drug format, pa se je mogoče dogovoriti tudi o tem. Vrsta tiskanja se določi glede na želeno količino plakatov, in sicer digitalni tisk za manjše naklade ter offset tisk za večje naklade.
Plakati so res priljubljeni, saj se lahko pohvalijo z vizualno privlačnostjo in tako tudi s hitrim odzivom. Velik format omogoča uporabo velikih slik, različnih barvnih kombinacij in drznih besedil, poleg tega pa so prav tako vsestranski, saj se jih lahko obesi na številna javna mesta, npr. na avtobusne postaje, v kulturne centre, trgovine in druga mesta, kjer bodo opaženi. Tudi stroškovno so plakati učinkoviti in v primerjavi z drugimi načini oglaševanja relativno poceni.