AIRBNB PROFIL POVEČUJE MOŽNOST POLNJENJA KAPACITET NAMESTITEV
V času vse večje digitalizacije, je za vse lastnike različnih nastanitev ključna pojavnost na spletu. V ta namen pa se najpogosteje uporablja Airbnb profil – kaj je dobro vedeti o odpiranju in vodenju tovrstnega profila pa izveste na priloženi povezavi. Tam boste našli tudi izkušeno ekipo, ki vam lahko pri vodenju lastnega profila pomaga, da boste tem bolj uspešni. Airbnb je namreč platforma, ki uporabnikom ponuja več kot milijon različnih zasebnih nastanitev. Sem sodijo hiše, stanovanja, apartmaji, sobe in celo hišice na drevesu, kar si uporabnik zaželi, bo verjetno našel na tej platformi. Ta kanal pa je odličen predvsem za lastnike nastanitev, saj si le-ti na ta način dodatno povečujejo možnost oddaje in si tako večajo profit.
Airbnb profil je torej prodajni kanal, preko katerega lahko vašo nastanitev spoznajo ljudje z vseh koncev sveta. Obstajajo tudi drugi načini, a je Airbnb profil tisti, ki je odprt celotnemu svetu in posledično občutno veča možnost oddaje nastanitve. Vendar pa zgolj prisotnost tega profila ni dovolj, slednji mora biti narejen kvalitetno, da bi privlekel kar največ obiskovalcev. Odpiranje tovrstnega profila je na prvi pogled precej enostavna zadeva, a je neredko ta postopek opravljen slabo, kar vodi do neuspešnega oglaševanja nastanitve.
Airbnb profil se naredi tako, da se odpre profil za gostitelja, nato se doda nekaj kakovostnih fotografij nastanitve, sledi dodajanje privlačnega in prepričljivega opisa. Slednji mora vsebovati informacije o ponudbi in nekaj razlogov, zakaj je za iskalce dobra ravno ta ponudba. Na pogled sicer precej enostavno, a so pri ustvarjanju in vodenju tovrstnih profilov pomembne malenkosti. Te lahko naredijo razliko med uspešnim in neuspešnim Airbnb profilom, kar vodi do večanja oddaj ali pa obratnega rezultata. Za vodenjem najbolj vrhunskih oglasov stoji mnogo znanja in izkušenj, kar prinaša uspeh. Podobno ponuja ekipa na priloženi povezavi, ki skrbi za urejanje in vodenje uspešnih oglasov.